HTC Desire eye با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

LOGO

جیب نیوز
اخبار اقتصادی، قیمت روز و مشخصات انواع کالا های موجود در بازار
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px
  • banner 240x80px

بمب موزیکــــــــــــــــ

HTC Desire eye با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

در یک کنفرانس خبری HTC این شرکت از آخرین پرچم‌دار خود Desire Eye رونمایی کرد. بیشتر ویژگی‌های سخت افزاری آن از قبل پیش‌بینی شده بود و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی جلویی و تراشه اسنپ دراگون ۸۰۱ مهم‌ترین ویژگی‌های سخت افزاری این تلفن همراه است.

...

دوربین جلویی Desire Eye از دوربین جلویی سایر تلفن‌های همراه قوی‌تر است و در بالای صفحه نمایش آن قرار دارد. فلش LED دوگانه و میکروفون نیز در کنار این دوربین قرار گرفته است. HTC برای دوربین اصلی این تلفن نیز از فلش LED دوگانه و میکروفون استفاده کرده است. علاوه بر ۲ میکروفون فوق Desire Eye یک میکروفون نیز در پایین صفحه نمایش دارد. بدین ترتیب با وجود ۳ میکروفون می‌توان انتظار داشت Desire Eye کیفیت مناسبی در دریافت صدا داشته باشد.

هر دو دوربین توانایی فیلمبرداری با کیفیت ۱۰۸۰p با ۳۰ فریم در ثانیه را خواهند داشت. فاصله کانونی دوربین پشتی f/2.0 اندازه لنز آن ۲۸ میلیمتر است. دوربین جلویی Desire Eye لنز ۲۰ میلیمتری و فاصله کانونی f/2.2 خواهد داشت.

Desire Eye از بلندگوهای BoomSound استفاده می‌کند. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD و استاندارد ضد آب IPX7 که تا ۱ متر زیر آب مقاومت نشان می‌دهد از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این تلفن همراه است.

چیپ ست اسنپ دراگون ۸۰۱ به همراه ۲ گیگابایت رم مشخصات سخت افزاری Desire Eye خواهد بود. سیستم عامل اندروید ۴.۴ ه همراه آخرین نرم افزار Sense و دو نرم افزار تخصصی عکسبرداری Eye Experience و نرم افزار جدید Zoe ویژگی‌های نرم‌افزاری Desire Eye خواهد بود.

تجهیزات ارتباطی Desire Eye پشتیبانی از شبکه مخابراتی LTE، Wi-Fi ac  دو کاناله، بلوتوث ۴، aptX، NFC و درگاه میکرو USB است. این درگاه بدون درپوش است با این حال این تلفن همراه مانند Butterfly 2 از استاندارد IPX7 پشتیبانی می‌کند.

حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و پشتیبانی از کارت حافظه خارجی ۱۲۸ گیگابایتی و باتری لیتیومی ۲,۴۰۰mAh سایر مشخصات Desire Eye خواهند بود. با توجه به صفحه نمایش بزرگ، دوربین جلویی بزرگ‌تر و بلندگوهای استریوی جلویی Desire Eye ابعاد بزرگی خواهد داشت. این تلفن همراه ابعادی معادل ۱۵۱.۷ x 73.8 x 8.5 خواهد داشت.

نرم افزار Eye Experience از تمامی امکانات دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی Desire Eye استفاده می‌کند. این نرم افزار می‌تواند تصاویر دوگانه ۵۰/۵۰ که از دو دوربین استفاده می‌کند، ایجاد کند. Crop-Me-In نیز می‌تواند توسط دوربین اصلی دستگاه عکس برداری کند.

دوربین جلویی با کیفیت Desire Eye از تماس‌های ویدیویی با کیفیت پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دوربین جلویی فوکوس خودکار برای ۴ چهره به صورت همزمان است. این قابلیت برای نرم افزارهای طرف سوم مانند Skype نیز در دسترس خواهد بود.

EYE Experience برای تلفن‌های زیر قابل ارائه است که در ماه‌های آینده به تدریج عرضه خواهند شد:

HTC One (M7)

HTC One (M8)

HTC One (E8)

HTC One mini

HTC One mini 2

HTC One Remix

HTC One Max

HTC Desire 612

HTC Desire 816

Zoe نیز نرم افزار تخصصی HTC برای فیلمبرداری است و فیلم‌های گرفته شده توسط تلفن همراه را بهینه می‌کند و می‌تواند با دوربین حرکتی جدید RE – HTC به خوبی عمل کند. البته این نرم افزار در اواخر سال عرضه می‌شود.

Zoe مختص تلن‌های همراه HTC نخواهد بود و علاوه بر سیستم عامل اندروید برای سیستم عامل iOS نیز عرضه می‌شود. تصاویر زیر این تلفن همراه به همراه نرم افزار جدید را نمایش می‌دهند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

پیوندها

آمار بازدید و خبرنامه


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1